Beoordelingen van Sushi Fujiwara Zeewolde

Recente recensies

5.0
Sylvia
gisteren

De sushi waren goed van smaak en de bestelling kwam precies op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ben hamers
gisteren
Arno
3 december 2022

Heerlijk vers echt een aanrader

Kyra Kors
2 december 2022

Wij bestellen altijd graag de pokebowls hier, die zijn heerlijk en het is lekker dat je deze zelf volledig kunt samenstellen. Wij bestellen ook altijd een portie kipspiesjes teriyaki, omdat die absoluut geweldig zijn, maar de laatste paar keer vallen deze wat tegen. Deze keer was er maar weinig marinade/saus. Desalniettemin 5 sterren, want lekker was het toch en de bezorging was een stuk sneller dan verwacht. Tot volgende week! :)

Marjan
1 december 2022

Als je om 16.00 al besteld voor 18.00 dan mag je verwachten dat het er op tijd is. Helaas .. Het was verder wel weer lekker eten!

Miranda
24 november 2022

Vorige keer aangegeven dat de bakjes te laag waren wat de presentatie niet ten goede kwam. Dat was nu veranderd! Smakelijke presentatie, prima sushi!

Martine en Ruud
23 november 2022

Fantastisch!!!!

Ida
13 november 2022
Eric van Velzen
11 november 2022

Snel geleverd en heerlijke Pokebol met zalm besteld. Een aanrader!!

Peter
10 november 2022

Was weer heerlijk

Rosanne
9 november 2022

Gewoon altijd goed. Ideaal dat je hier gezond eten kan bestellen wat lekker en vers is. Vriendelijk team.

Melissa de Heus
8 november 2022

Heerlijk gegeten! De kids hebben ervan gesmuld. Ook super op tijd. Eerder zelfs dan gepland.

c
6 november 2022

heerlijk gegeten poke bowl en optijd netjes bezorgd

Ellen
3 november 2022

Het was weer heerlijk! Goed gevulde poke bowl!

Bibiche
3 november 2022

Keurig optijd geleverd en super lekker!

Kersten
30 oktober 2022

Heerlijk vers en wordt zelf eerder bezorgd dan aangegeven,top kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JF
29 oktober 2022

Lekker eten!

Saskia
29 oktober 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd!

Johan Roskam
29 oktober 2022
van Breukelen
28 oktober 2022
Han
28 oktober 2022

Prima adres met goeie prijs kwaliteit verhouding

Kleijer
27 oktober 2022

Was heerlijk!!

Miranda
26 oktober 2022

De schaal is te laag waardoor de saus over het product gesmeerd wordt. Dat doet afbreuk aan de beleving. Het is wel heel lekker.

Ashley
24 oktober 2022

Lekkere sushi, maar sommige stukken waren wel echt heel groot/klein. Fijn als de stukken iets gelijker gesneden worden :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
20 oktober 2022

Sushi was heerlijk! De loempia's die we er bij besteld hadden waren ijskoud, de bezorging was ook 3 kwartier later dan de afgesproken tijd. Het lijkt erop dat de loempia's wel op de afgesproken tijd klaar waren. Al met al voor de sushi een aanrader en de loempia's gaan we nog een keer proberen..

B vd Hurk
19 oktober 2022

Opmaak van de boxen gaat achteruit ,de sushi is niet netjes er wordt te veel rijst gebruikt waardoor ze niet meer netjes in de box passen en worden geplet bij het dicht doen van de box .

Schuurmans
17 oktober 2022

Fujiwara is een aanwinst voor Zeewolde! Helaas merken we soms verschil in kwaliteit. Soms is de rijst heel dik waardoor een sushi stukje erg groot wordt. De rijst overheerst, dat is jammer. Hopelijk kunnen jullie daar meer 1 lijn in trekken qua kwaliteit. Verder gaat de bezorging niet altijd goed, maar wordt dat goed gecompenseerd ook al is dat met iets kleins. Verder blijven we vast vaste klant =)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander Boele
17 oktober 2022

Goede textuur en prima vulling, smaak van de ingrediënten alleen flets. Ik zou ook graag betere sojasaus en wasabi proeven.

Marjan
17 oktober 2022

Werd veel te laat bezorgd, na telefonisch contact nog tijd gewacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes
15 oktober 2022

Half uur later dan gepland.

Rosanne
13 oktober 2022

Super lekkere en goed gevulde pokebowl. Op tijd bezorgd en nette bezorger. Ik blijf bestellen.

Dilara
11 oktober 2022

Eerlijk gezegd had ik geen hoge verwachtingen, maar wauw wat was de sushi lekker zeg. Zeker verst en de dressing was ook onwijs lekker. De kinderen waren er weg van!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcia
9 oktober 2022

Beetje lang wachten op bestelling maar de sushi is heerlijk en aan te raden

Martine
8 oktober 2022

Alles was geweldig! Bezorging Top!!!! De Edamme boontjes weer niet gaar…. Dat iOS echt een verbeter punt 🙏

A. Beekhuizen
6 oktober 2022
Joeri
4 oktober 2022

Goede Sushi, De gefrituurde garnalen waren koud. De yakitori stokjes waren heerlijk.

Nikoline
2 oktober 2022

Alles verder prima. Smaakte heerlijk. Soyaboontjes vergeten kwamen ze snel Nabrengen met attentie. Porties zijn groter dan de concurrent.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marriet
2 oktober 2022

Super!

Floris
2 oktober 2022
Maria
1 oktober 2022

Heerlijk gegeten en super snel bezorgd 👍

Rob & Corry
1 oktober 2022

Eerste keer; echt heerlijk gegeten!

Alfred de Jong
30 september 2022

Heerlijk gegeten en het was rond 18u en werd keurig snel thuisbezorgd! Al met al prima dus!

Lidy Verweij
29 september 2022

Mix box besteld en het was heerlijk !!!

Anne van den Brink
27 september 2022

Top, heerlijke sushi. Allleen weer jammer van de gelukkoekjes

Carlijn
26 september 2022

Zeer tevreden. De sushi was erg lekker en de bezorging snel. Nog een dikke duim voor de bezorger. Het regende heel hard. En ondanks dat was de bezorging perfect op tijd en was deze erg vriendelijk. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Ingrid
26 september 2022

Stipt op tijd én krakend vers & super lekker, zoals altijd. Ik ben zó blij met een goed sushi-restaurant in Zeewolde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pde
25 september 2022

Sushi is erg lekker. Aanrader!! Als er meer verschillende keus is in soorten sushi dan kan je ook echt eens een andere box of combinaties doen. Kwaliteit is goed!!

Margriet
25 september 2022

Prima op tijd , en heerlijk ete

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeannette
24 september 2022

Het was weer heerlijk! Echt een aanrader.

Henri Fidder
24 september 2022

Na een wat moeilijke opstart, stokjes, wasabi, soja en gember en de handrollen vergeten is alles gelukkig goed en snel opgelost en hebben we zelfs extra soja boontjes gekregen. De sushi was erg lekker en smaakte vers. Wij zullen hier ondanks wat er vergeten was zeker vaker bestellen.

Simone Van Der Vliet
22 september 2022

De versheid was deze keer veel minder dan we gewend zijn. Sushi vielen uit elkaar

Hilda
18 september 2022
Maike
18 september 2022
Joyce
17 september 2022

Erg lekker, vers en vriendelijk!

Marlon
15 september 2022

Wij hebben weer heerlijk genoten van onze pokèbowl! Goede verhouding tussen rijst en ingrediënten. Een heuze traktatie en kan hem iedereen aanraden. De bezorging was snel, hebben ruim van tevoren besteld en de bestelling kwam keurig op tijd.

Floris
13 september 2022

Sushi was heerlijk! We hadden alleen wat extra sojasaus gevraagd, maar helaas juist minder dan normaal gekregen (namelijk alleen twee zakjes á 10ml en helemaal geen flesjes die je normaal krijgt). Dat was toch even balen 😞 Maar nogmaals, het eten was top!

Annemieke
11 september 2022

Was keurig op tijd bezorgd. Eten was lekker!

M
10 september 2022

Wachttijd erg lang. koude loempias pokebowl Was goed

Sjors
9 september 2022

Bij de eerste bestelling werd bij de bereiding de kip en de zalm verwisseld. Foutje, kan gebeuren. Binnen 10 minuten stond de bezorger weer voor de deur met 2 pokebowls met nu de juiste ingrediënten erin. Top service.

Linda
5 september 2022

Voor de zoveelste keer besteld, Keurig op tijd geleverd Sashimi tonijn die normaal boterzacht is vond ik deze keer wat “taai” dus minder vers of andere kwaliteit? Rest weer helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P
5 september 2022

Heerlijk, vers en goed verzorgd. Snelle levering. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
2 september 2022

Altijd goed op tijd en altijd lekker vers. Bestel de poke bowls altijd hier.

Brenda
1 september 2022

Heerlijk gegeten!

Sarah
31 augustus 2022
Ingrid Edelbroek
31 augustus 2022

Heerlijk! En zeer vriendelijke bezorger.

Familie
31 augustus 2022

Presentatie een stuk beter dan de 1e keer dat wij hier bestelden. Stokjes, bestek, wasabi, soja-saus, alles zat erbij. Ik vond de poke-bowl lekker. De vorige keer had ik wat bijgerechten erbij besteld, dit keer niet gedaan, omdat het de eerste keer niet echt lekker eruit zag en in erg vettige zakjes allemaal door elkaar was gedaan.

Ellis
29 augustus 2022

Erg snelle bezorging en eten smaakte heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Es
25 augustus 2022

Bestellen voor 18.30. In de bevestiging 19.00. Hmm, toe dan maar. Toen werd het 19.30. Een uur te laat dus. Niet oké. Het smaakt foed en dat mag ook voor die prijs. Maar dan moet je niet een uur te laat komen. Ga ik zo snel niet weer doen.

Marieke
25 augustus 2022

Erg lekkere poke bowl gegeten!

Albertine
24 augustus 2022

Was lekker!

Linda
14 augustus 2022

Eten besteld, en ook al online betaald. ze waren erg laat, dus zelf maar naar de zaak gegaan want telefonisch waren ze niet bereikbaar. Wat blijkt hele zaak dicht. Aldus niet te vertrouwen en ik ben mijn geld kwijt terwijl ik niks heb ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike
14 augustus 2022

Wij hebben 2 uur op onze bestelling gewacht, 5 keer gebeld voordat we een mail ontvingen waar jullie aangeven met vakantie te zijn en wij onze bestelling helemaal niet meer zouden ontvangen. Geen succes dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Waldemar
14 augustus 2022

Rond uur of 17 bestelling geplaatst, verwachte levertijd 18... tot 19 uur netjes gewacht. Bellen geeft geen zin want niemand neemt niet op. Rond 20 uur mailtje ontvangen dat ze tot 18 augustus gesloten zijn. Belachelijk!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne van den Brink
3 augustus 2022

Lekkere sushi, alleen jammer dat er geen gelukskoekjes bij zaten zoals de vorige keren

J. Hazelaar
1 augustus 2022

De bezorger was prima op tijd en de Sushi was weer heerlijk!!

Anna
31 juli 2022
J. v. Zanten
31 juli 2022

De sushi was heerlijk en het werd precies op de bezorgtijd gebracht.

Kaiwan
30 juli 2022

Top echt lekker en snel bezorgen

Chantal
30 juli 2022

Heerlijk eten, snel bezorgd door een hele vriendelijke bezorger.

Linda
30 juli 2022
Stefanie Wernsen
29 juli 2022

Eten was echt super lekker

Rosanne
29 juli 2022

Super lekkere sushi bowls. Perfect op tijd klaar en vriendelijke medewerkers.

Blom
29 juli 2022

Compliment. Snelle bezorging en erg lekker

Martine
28 juli 2022

Complimenten Fantastische zalige sushi edamme en sashimi. Geweldige service in bezorging! Veel dank! Een aanrader!!!!!!

Babette
28 juli 2022

Ongelofelijk lekker gegeten en een fantastische service!

W. Jaafar
26 juli 2022

Lekker en verse producten gebruikt

De Haas
25 juli 2022

Snel bezorgd en heerlijk gegeten

prima service en vers.
25 juli 2022

ik zou zelf er wat minder mayo op de sushi doen

Annabel
25 juli 2022

Warme en koude sushi's zaten in hetzelfde bakje met er bovenop het zakje met warme bijgerechten, waardoor alles lauw was. Wellicht een optie dit voortaan appart te verpakken. Zowel de sushi's als de warme gerechten. Wel een uiterst vriendelijke bezorger, die op tijd was!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mulder
22 juli 2022
Adriana
22 juli 2022
Sylvia
22 juli 2022

Sushi de chef verrukkelijk!!!!

Bernadet
21 juli 2022

Heerlijk verse sushi en warme gerechten. Bezorgen ook op de camping van RCN. Super netjes van te voren gebeld en bij de receptie opgehaald. Complimenten

Bas
20 juli 2022

Zsm is niet sneller, kies altijd een tijd! Een belletje zorgde ervoor dat de bestelling alsnog eerder werd afgeleverd top! Ook de medium poke bowl summer was heerlijk en eerlijk geprijst (€8,95). Het medium formaat was voor avondeten iets te klein voor een volwassen man, dat zou ik de volgende keer Anders doen ;)

P
19 juli 2022

Zelfs op deze warme en dus drukke dag wederom kwaliteit geleverd. Het duurde wat langer dan gebruikelijk maar dat snappen wij. Ook als je belt met een vraag, ze behandelen je elke keer als zeer welkome gast. Ga zo door!

Suzanne van der Boon
19 juli 2022

Eten was weer erg lekker, de bezorging was erg snel.

Abby
18 juli 2022
Karin
18 juli 2022

Precies op tijd geleverd. Lekkere sushi.

Hans de Kort
18 juli 2022

Om 18:10 de bestelling geplaatst, verwachte aflevering 19:10, en pas om 19:45 afgeleverd. We vernamen dat de er koeriers op vakantie zijn, maar pas dan ook de verwachte levertijd aan! Verder alles OK!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bramlage
17 juli 2022

Het was erg lekker.

Karsten van der wal
16 juli 2022

Zelden zo’n lekkere bowl gehad! Precies op tijd en nog op de juiste temperatuur. Kortom; heerlijk doch vertrouwt.

Ingeborg
16 juli 2022

Al diverse keren hier besteld en altijd heerlijke verse sushi en summer bowl netjes op tijd bezorgd gekregen.

Anna
13 juli 2022
Jolanda van der Ham
11 juli 2022
Es
11 juli 2022

Lekker eten en op tijd bezorgd. Niks op aan te merken en zal zeker weer een keer bestellen.

Jolanda van der Ham
11 juli 2022

gewoon lekker en genoeg

10 juli 2022

Super lekker en super snel!! Top!

Prins.
10 juli 2022

Wat een aanrader, het eten was super lekker. Hier gaan wij zeker nog een keer bestellen. Beetje dommigheid van mij, ik had geen rekening gehouden met een aflevertijd van 5kwartier. Wat natuurlijk op een zaterdag avond heel normaal is. We vonden het ontzettend fijn dat jullie belden, voor de verwachte bezorgtijd, dat jullie een kwartiertje later waren.

Sabrina
10 juli 2022

Eten was telaat

F. Post
9 juli 2022

Op een zaterdag binnen 20 minuten bezorgd. Nu al een paar keer besteld en de sushi is echt heel erg lekker. De ingrediënten zijn heel vers en het ziet er ook fantastisch uit. Aardige mensen en met liefde bereid.

Marie
9 juli 2022

Bestelling via site loopt prima, bezorging, kreeg een melding via de mail wanneer ik die kon verwachten. Sushi was prima!

I. Loenen
8 juli 2022

Alleen maar complimenten, summer bowl echt een aanrader en de spicy tuna ook! De bezorger was er sneller dan verwacht!

Verweij
6 juli 2022
Ben
3 juli 2022

Grote tegenvaller. Ook bij een box geen sojasaus, geen wasabi en geen gember inbegrepen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
3 juli 2022

Voor herhaling vatbaar was eerste keer zeker niet de laatste keer

C
2 juli 2022

Heerlijke sushi, alleen viel het heel snel uit elkaar. De saus zat meer op de deksel dan op de sushi zelf. Maar de smaak was top!

marjan
2 juli 2022

de sushi was op zich prima. alleen jammer er geen sojasaus en wasabi bij zaten. wat wij juist heel erg lekker vinden.

de Valk
2 juli 2022

Altijd lekker. Helaas waren 2 pokebowls scheef gezakt tijdens de bezorging dus alles daarvan lag los in de tas die daardoor gescheurd was. Heel netjes werden wat later 2 nieuwe pokebowls gebracht met een zakje extra gefrituurde garnalen erbij en uitgebreide excuses. Kan gebeuren. Netjes opgelost.

Joanna
2 juli 2022
Rob de Bes
30 juni 2022
Hilda
30 juni 2022

De summerbowl was top !

Nick
30 juni 2022
Mirjan Straatsma
30 juni 2022

Super snelle levering, maar het belangrijkste: top sushi!!!!

de Valk
29 juni 2022

Altijd heerlijke poke bowls. Zelf de samenstelling kiezen. Nu de summer bowl de hele zomer in de aanbieding ook erg lekker. Altijd snel klaar.

Pirkko Broeze
28 juni 2022

Was weer heerlijk, zo als altijd.

Tessa Fredriksz
26 juni 2022

De summerbowl was erg lekker de sushi helaas wat minder, beetje droog.

Jonie
26 juni 2022

De sushi en pokebowl was prima alleen we hadden om 14 uur onze bestelling geplaatst voor 18 uur en als het dan bijna 1,5 uur later pas komt vind ik de service ruk!!

Henk en Jeannette
26 juni 2022

Het werd iets later dan gehoopt bezorgd, maar was het wachten zeker waard!! Het was heerlijk!

Anneke
25 juni 2022

prima, lekker gegeten, hopelijk blijft dat ook zo :)

Han
25 juni 2022
Nicole
25 juni 2022

Om 16:30u bestelling geplaatst met bezorgtijd 17:30u. Om 18:00u maar eens gebeld....het stond klaar en zou er aan komen. Om 18:30u nog maar weer gebeld, bezorger zou onderweg zijn. Uiteindelijk om 18:50u ontvangen. Natuurlijk kan het druk zijn, maar 1,5 uur later bezorgen is wel erg veel later. Het had netjes geweest als wij als klanten geïnformeerd waren, maar wij moesten zelf steeds contact opnemen. Het eten was overigens wel erg lekker!

Melissa
22 juni 2022

Nu voor de 2e keer besteld, heerlijk!! Super vers en echt lekker. Ik bestel nergens anders meer... de beste van het dorp.

Pirkko Broeze
21 juni 2022
Elroy
18 juni 2022
Marjan
18 juni 2022

Werd erg laat bezorgd.. er is wel gebeld toen er eigenlijk bezorgd moest worden, daarna nog 20 minuten moeten wachten.

Norma
17 juni 2022

Voor het eerst besteld. De sushi was vers gemaakt, alleen de wasabi zat er niet bij. Doordat de sushi heerlijk was, de wasabi ook niet gemist! Echt een aanwinst voor ons dorp, ga zo door!

Claudia de Jonge
16 juni 2022
Olejniczak
14 juni 2022

Snelle levering, heerlijk eten en aardige medewerkers niets dan goede complimenten waard! Prima!

Cereen
13 juni 2022

Lekker en netjes verpakt

Sanne de roon
12 juni 2022

Een allergenen kaart zou fijn zijn voor deze website. Ik heb totaal geen idee waar gluten in zit verwerkt. Mensen bij de kassa moeten opgeleid worden omtrent allergenen. Zodat er geen fouten gemaakt kunnen worden en weten waar je het over hebt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alina
11 juni 2022

Aub. bezorging verbeteren! 2 keer jullie was te laat. Ook vandaag ik heb 2 uurtje vroeger besteld en jullie niet op tijd me gehaald.

Anja Schukkink
10 juni 2022

De Mayo stippen op de sushi geven voor ons geen meerwaarde, liever niet

Lodewijk
10 juni 2022

Kwaliteit van het eten is heel goed, bezorger was netjes en op tijd.

Olejniczak
9 juni 2022

Prima!

Mariska
9 juni 2022

De sushi is echt heerlijk! Echt een aanwinst in Zeewolde. Helaas duurt de bezorging wel wat lang, maar jullie bieden hier elke keer netjes je excuses voor aan.

Marlon
6 juni 2022

Eten is echt super goed! Mooi op smaak en goede porties. De bezorger bood zijn excuses aan voor de wat late bezorging (+/- 15/20 minuten te laat). Heeft onze ervaring niet aangetast en zullen zeker nog vaker hier bestellen.

SiSi
6 juni 2022

Heerlijke poke bowl, tot aan verslavend toe! De bestelling werd op tijd en snel bezorgd, ondanks dat het zo megadruk was vandaag. Superfijn! Wat een service zeg! Ook wanneer ik mijn Poke Bowl ophaal, word ik altijd vriendelijk verwelkomd met een groet en een glimlach! Keep up the good work!

Sanne
5 juni 2022

Eten was bijna een uur te laat. Maar het was zondag en excuses werd gelijk aangeboden tijdens de bezorging. Helemaal oke. En het eten was weer echt ontzettend lekker en vers!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AS
3 juni 2022

Heerlijke sushi bowl

Nanda
1 juni 2022
Jeanine
31 mei 2022

Net zoals bij de vorige bestellingen heerlijk

Ilona Bastiaansen
30 mei 2022

Heerlijke sushi! Snelle bezorging. Alleen niet goed voor mijn portomonee 😂

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femke
30 mei 2022
Patrick
30 mei 2022

Alleen drinken vergeten maar dat is goed opgelost super

Anoniem
28 mei 2022

Pokebowl was erg lekker. Warme hapjes waren niet warm, dat is wel echt zonde.

Patricia
26 mei 2022

Heerlijk, kan er meerdere dagen van eten. Goed gevuld.

Mariëlla
25 mei 2022

Kwaliteit van de producten was echt goed. Hoeveelheid ook meer dan verwacht. Miste wel sojasaus en wasabi bij de sushi. Had gelukkig zelf nog wat in huis.

Franciscus Jan Weisz
24 mei 2022
Raymond Veldhuizen
23 mei 2022
Mirjan
23 mei 2022

Wij hebben al een aantal keer besteld en elke keer is het top. Super goede sushi, vers en zeer smaakvol. Echt een aanrader!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrick
23 mei 2022

Weer eens ouderwets lekker sushi gegeten. Bestelling kwam ruim op tijd (eerder dan geplanned) aan

Nico
22 mei 2022

Erg lekkere Sushi, goed verpakt en erg lekker. Heerlijk vers gemaakt, zeer de moeite waard.

Irina
22 mei 2022

Snel bezorgd en de sushi was heerlijk!

Annemieke
20 mei 2022

35 minuten later zonder melding dat het langer zou duren. Op de bezorgtijd kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg was maar toen duurde het dus nog 35 minuten. De sushi was uiteraard wel erg lekker!

KCKPCK
20 mei 2022

Keurig werden we gebeld toen bleek dat de bezorgtijd niet exact gehaald bleek te worden. Eten was lekker! Aanrader

Ouafila
15 mei 2022

snelle bezorging, de sushi wat top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C.P.
15 mei 2022
Karin Naaijkens
15 mei 2022

Altijd erg lekker. Helaas zat er nu geen ebi tempura bij. Juist deze is altijd erg lekker. Wij hadden de large box. Verder voor herhaling vatbaar…

Schipper
14 mei 2022

Makkelijk besteld, en heerlijke sushi!!

Linda
12 mei 2022

Heerlijk vers!!! Goede kwaliteit Online besteld en afgehaald, stond allemaal netjes op tijd klaar

Tim
11 mei 2022

Erg lekkere pokebowls. Alleen gaven ze aan te bezorgen rond 18:30 en dit werd 19:00. Kan gebeuren natuurlijk.

Anoniem
8 mei 2022

Heerlijke pokebowl. Bij de bestelling had ik bij de sushi een opmerking geplaatst en hier is netjes rekening mee gehouden. Precies op aangegeven tijd bezorgd

adzia
7 mei 2022
Bleeker
7 mei 2022

Was echt top sushi! Smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar

Gert Jan
7 mei 2022

Lekkere en smaakvolle sushi, voor de eerste keer bij jullie besteld, maar er komt zeker een vervolg.

Jessica
6 mei 2022
Paula
5 mei 2022

Vanavond een pokebowl besteld die je helemaal zelf kan samenstellen; echt heerlijk!!!! Zeker een aanrader!

Joke
4 mei 2022

Wat een heerlijke, verse pokebowl! Genoten!

Manon
4 mei 2022

Lekker maar veelste veel rijst in verhouding met de vulling

Barbara
4 mei 2022

Heerlijk gegeten!

Ruby
3 mei 2022

Uitstekende service!

Timo
2 mei 2022

Kwaliteit was zeker goed, alleen jammer dat er geen soja saus bij zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Visser
2 mei 2022

Voor de eerste keer wat besteld wat was de Poke bowl super lekker . Echt een aanrader!

Inge Glotzbach
1 mei 2022

Prima sushi, betaalbaar en goede service. Een aanwinst voor Zeewolde!

H. van der Straten
1 mei 2022

Wellicht servetten en bakjes voor de sojasaus bij de bestelling leveren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René
1 mei 2022

Nadat we een bestelling hadden gedaan kregen we direct bericht dat we rond 18:50 uur het eten konden verwachten . Helaas kwam de bestelling 30 minuten later dan de verwachte bezorgtijd, wat ik heel erg teleurstellend vond. Het eten zelf was meer dan prima!

Carolien
30 april 2022

Heerlijke sushi en de summer bowl een dikke 10!

Barry vd Hurk
30 april 2022

De eerste keer dat de sushi met de fiets werdt bezorg was voor ons niet zo geslaagd, het was jammer dat de sushi plat was gedrukt en de toppings op de binnenkant van de deksel zat. Helaas kregen wij ook maar 1 geluks koekje jammer. De sushi zelf en de summer bowl waren dan wel weer erg lekker van smaak.

F.T.
27 april 2022

Beste sushi in Zeewolde. Goede service, vriendelijk personeel. Ik bestel nergens anders meer!

Kim Cappetijn
27 april 2022

Lekker eten en goede service!

Martine
25 april 2022

Fantastische kwaliteit en service en sublieme bezorging. Alles een 10 plus 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Edwin
24 april 2022

Inmiddels mijn 4e bestelling bij jullie gedaan Helaas bij laatste bestelling op bijna iedere roll mayonaise er op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mireille
23 april 2022

De sushi was lauw van temperatuur. Voor mij een teken dat hij vers was, maar in combinatie met vis ook wat spannend, heb het liever koud. Jammer dat losse sushi alleen per 8 te bestellen is, zo kunnen we niet alle smaken proeven. Idee om ook halve porties, dus 4 stuks aan te bieden. Dan een gevarieerdere maaltijd.

Rem
17 april 2022

Super snel en vooral goede kwaliteit !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barry
15 april 2022

Hadden zonder truffelmayonaise aangegeven, kwam wel met truffel mayonaise :(

Claudia de Jonge
13 april 2022

Super lekker poke bowl, een echt aanrader. Goed gevuld. Voor herhaling vatbaar.

P.A. Broeze
13 april 2022

Weer heerlijk gegeten.

Mirjan
12 april 2022

Super vers en smaakvol, de crispy rolls en uramaki's echt super. Aanrader!

E van Den Bosch
10 april 2022
Ben
8 april 2022

Top. Goed verzorgd en lekker. Aanrader.

Esther
7 april 2022
Karin
7 april 2022

Het eten is fantastisch! En je kunt precies zien wanneer het bezorgd gaat worden. Verbeterpunten: foto’s bij de diverse gerechten / sushi’s op de website…zodat men kan zien wat het is?.

Patricia van Ferneij-Lubbers
6 april 2022

Heerlijk gegeten!

Marjan
4 april 2022

Sneller bezorgd dan in mail stond! Super gegeten

Merle Jill
3 april 2022

Was echt super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eddy Knoop
3 april 2022

Voor de 2e keer bij Sushi Fujiwara bestelling. Wederom zeer goede sushi, gevarierrd, vers, smaakvol en 100% op tijd bezorgd. Complimenten en een absolute verrijking voor Zeewolde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ben
2 april 2022

Netjes op tijd bezorgd, mooi verzorgde schaal, en de smaak was perfect

Mulder
31 maart 2022

We moesten iets langer wachten dan werd aangegeven, maar de sushi was wederom erg lekker. Bestellen gaat denk ik sneller als er bij het product een afbeelding geplaatst wordt.

F
30 maart 2022

Super lekkere sushi van goede kwaliteit, vriendelijk personeel, snelle bezorging. Mijn favoriet in Zeewolde!

Mandy
28 maart 2022

Heerlijk gegeten weer en keurig op tijd bezorgd!

Pim
28 maart 2022

Heerlijke sushi en precies op tijd geleverd!

Kelly
28 maart 2022

Prima sushi en optijd bezorgt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
27 maart 2022
Pien
27 maart 2022

Heerlijk eten, snel geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H
27 maart 2022

Weer heerlijke verse sushi! Vanwege auto pech wat later bezorgd, maar we kregen daarvoor extra sushi!! Keurig!!

Arthur
26 maart 2022

Voor de eerste keer sushi besteld bij Sushi Fujiwara en de sushi was lekker. Ook de kip teriyaki en witte rijst waren lekker. Echter had er m.i ook standaard sojasaus en stokjes bij moeten zitten dus voelde niet echt compleet.

Gerwin
26 maart 2022

Toevallig twee dagen achter elkaar gegeten 1 keer gehaald ( en ook gezien dat het vers wordt gemaakt) en 1 keer besteld en beide keren lekker gegeten.

Dirk Hoogers
26 maart 2022

Heerlijke Sushi, prima klaargemaakt en mooi gepresenteerd , kan zo op tafel.

Hans Visser
26 maart 2022

Ziet er smakelijk en vers uit en dat blijkt ook zo te zijn. Uitstekend en perfect op tijd geleverd.

Kimberley
26 maart 2022

Fujiwara is echt een aanwinst voor ons dorp! Vers bereidde sushi en echt heerlijk! Aanradertje!

Jeanine
26 maart 2022

Blij dat er eindelijk een sushi etc. zaak is in Zeewolde. Sashimi en losse sushi rollen besteld.

Leo Korving
25 maart 2022
H
24 maart 2022

Poke a bowl was super lekker alleen de sushi rijst was nog warm :(

PJ
24 maart 2022

Aanwinst voor Zeewolde! Prima sushi met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Judith Meijer
22 maart 2022

Heerlijk!

Corte - Smit
22 maart 2022
Pirkko Broeze
21 maart 2022

Heerlijk gegeten! Vers en goed van smaak.

Ingrid Breunesse
21 maart 2022

Voor afhalen gekozen. Super vriendelijk ontvangen. Sushi was heerlijk. Makkelijk via de website besteld.

Renate
20 maart 2022

Heerlijk gegeten. De sushi was top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verweij
20 maart 2022

Heerlijke sushi en vriendelijke mensen. Een aanwinst voor Zeewolde!

Pauline
18 maart 2022

Uitstekende kwaliteit, zeer smaakvol en verse ingrediënten. ZALIG de pokébowl en loempia’s

Eef
18 maart 2022

Heerlijke Sushi, prima bezorgd. Bij de zeewier salade mag de komkommer wel minder en de zeewier meer.

-
16 maart 2022

Goede sushi! En fijn dat het aan huis bezorgd wordt.

Mara Peeters
16 maart 2022
Ingrid
14 maart 2022

Lekker Sushi, zag er goed uit. Mooi optijd geleverd. Gaan hier vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ippel
14 maart 2022
Edwina Umans
14 maart 2022

Voor het eerst besteld, we hadden de actie met een vraag. We werden direct gebeld om te antwoorden op mijn vraag. Eten kwam zeer spoedig op zondag avond en zag er geweldig uit. En dat niet alleen het was heerlijk. Super verse vis . We hebben genoten en komen zeker terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Der Munnik
14 maart 2022

Top sushi, goede bijgerechten en super vriendelijke bezorger. Kleine miscommunicatie bij de bezorging maar top opgelost en meedenkend!

Justin
13 maart 2022

Heerlijk vers, goed geprijsd, goed geregeld en vriendelijk personeel

Deen Guldemond
12 maart 2022

Heel erg lekker!!!

Christina Bramlage
12 maart 2022

Lekker gesmaakt. Precies op tijd geleverd.

Fleur
11 maart 2022

Softshell sushi van de chef echte aanrader 👌🏼 en de Temaki California was heerlijk vers en smakelijk 😋 En Vriendelijke bezorger. Zeker voor herhaling vatbaar! 👍🏻

Lara
11 maart 2022

Verse sushi, goed qua smaak en op tijd bezorgd.

Marit
8 maart 2022

Heerlijke sushi. Wel jammer dat er enkel 8 stuks zijn van veel soorten. 4 stuks zou prettig zijn zodat je meer keus in smaak hebt per maaltijd.

Anna
8 maart 2022
Sijtze
8 maart 2022

Heerlijk gegeten, goede service!!

guido
8 maart 2022
Renée
7 maart 2022

Pokepowl goed gevuld!

Jeannine
7 maart 2022
Bianca
6 maart 2022

Snelle levering. Sushi en bowl besteld, erg lekker en gaan we zeker vaker doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suze Torken
6 maart 2022
John
5 maart 2022

Erg lekker! Goede service groot assortment kortom top! Voor herhaling vatbaar

Heidi
5 maart 2022

Heerlijke verse sushi!

Marjolein
5 maart 2022

Was erg lekker! keurig precies op vooraf aangegeven tijdstip en dat terwijl ik het huis nummer was vergeten te vermelden. We hebben genoten, heerlijk vers en zelfs de fried sushi was nog warm.

Ronald
5 maart 2022

Nadat onze bestelling vergeten was toch nog ontvangen met wat extra's van het huis. De sushi was heerlijk en zag er ook mooi uit. Zeker voor herhaling vatbaar

R
4 maart 2022
Maki p.
2 maart 2022

Heerlijke sushi!!! Easy bestellen, vlot en vriendelijk bezorgd!! Top!

Trudy
1 maart 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

Beste trudy, dank voor uw waardering tot snel bij sushi fujiwara

Robbert
28 februari 2022

Helemaal goed! Keurig op tijd, compleet en vooral erg smakelijk.

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Robbert, dank voor u waardering hier doen we het voor!

Franciscus Jan Weisz
27 februari 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

betse franciscus, dank voor de waardering!

Madalina
27 februari 2022

Erg lekkere sushi en aardig personeel!

Reactie van Sushi Fujiwara

beste madalina, dank voor u waardering, tot snel weer bij sushi fujiwara

Sanne
26 februari 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

Beste sanne, dank voor u waardering

Herman
26 februari 2022

Verrassend goed, Als al eerder opgemerkt een aanwinst voor Zeewolde.

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste herman, dank voor u waardering tot snel weer bij sushi fujiwara

Han van Egdom
26 februari 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

dank!

Hero
25 februari 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

dank!

de Haas
25 februari 2022

Was iets later bezorgd, maar was netjes over gebeld!

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste de Haas, dank voor uw waardering

Sarah
24 februari 2022

Eten was top - lekkere pokebowls en vriendelijke bezorger. Gaan zeker vaker bestellen!

Reactie van Sushi Fujiwara

beste Sarah, dank voor je waardering fijn dat onze service en Sushi bevalt.

hayam
24 februari 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Hayam, dank voor de waardering!

Ridder
24 februari 2022

De sushi en andere bestelde warme hapjes waren prima, veel beter dan van de concurrent uit Harderwijk. Heerlijke sashimi ook. Kortom, dit vinden wij wel een aanrader. Jammer dat de bezorging op 23-2-2022 echt niet kon. We hebben begrip voor de situatie, maar dit moet je god geregeld hebben om succesvol te kunnen zijn. We bestelden om 17.30 en zaten te eten na 20.00 uur. Dat is echt te gek. We ontvingen wel een heerlijke poke bowl en een tegoedbon, maar we zullen voorlopig niet meer bestellen. Eerst maar eens wachten tot de bezorging weer op orde is. Jammer als je zulke lekkere dingen maakt . . .

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Ridder, Ik ben blij om te horen dat het heeft gesmaakt. Jammer dat het die dag zo gelopen is . Onze excuses voor de late bestelling nogmaals. Wij hopen dat dit zeker niet nog een keer in de toekomst gebeurd.

Merle Jill
22 februari 2022

Het was heel erg lekker! Aankomend weekend hebben een vriendin en ik al ons avond eten bepaald. Het was ook erg snel bezorgd!! super fijn en lekker!

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Merle, fijn dat het heeft gesmaakt, wij waarderen u waardering tot snel weer bij sushi fujiwara

Jhn
22 februari 2022

De sushi was geweldig, bezo rging ging niet helemaal goed, maar is perfect opgelost.

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Jhn, dank voor uw waardering

Anna-Emmie
22 februari 2022

Heerlijke sushi👌🏻 Nu 2 keer besteld en genoten. De bestelling was te laat. Wij hebben, heel netjes, een tegemoetkoming gekregen dmv een kadobon.

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Anna-Emmie, dank voor je waardering tot snel weer bij sushi fujiwara

Ingeborg Evers
22 februari 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Ingeborg Evers, dank voor uw waardering

Yolande
22 februari 2022

Saus graag apart om zelf te doseren. Goede service. En heerlijke pokebowl

Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Yolande, dank voor uw waardering

Ariane
21 februari 2022
Reactie van Sushi Fujiwara

Beste Ariane, dank voor uw waardering

B
21 februari 2022

Goed eten en snel berzorgd

Reactie van Sushi Fujiwara

dank voor u waardering!

B
21 februari 2022

Heerlijk gegeten, eindelijk sushi uit eigen dorp!

Reactie van Sushi Fujiwara

dank voor je waardering!

Claudia
21 februari 2022

Snel en op tijd geleverd en heerlijk gegeten